Stresová inkontinence je nejčastější formou inkontinence, která se projevuje nechtěným únikem moči při zvýšení nitrobřišního tlaku (při kýchnutí, smíchu, smrkání, zdvihání těžších předmětů).

Rizikovými faktory pro vznik stresové inkontinence jsou zejména porody a gynekologické operace.

Příčinou je oslabení svalů pánevního dna, které se může projevit nejenom stresovou inkontinencí, ale i funkční sterilitou (nemožnost otěhotnět), prolapsem pánevních orgánů, chronickými bolestmi zad či pánve a v neposlední řadě potížemi v sexuální oblasti.

Je neuvěřitelné, že až 60 % žen po porodu se potýká s únikem moči a řeší to celoživotním používáním vložek, což pro žádnou ženu není ideálním řešením. Přitom stačí tak málo – posilovat svaly pánevního dna. Jistě se Vám už někdy do ruky dostala brožurka o tom, jak pánevní dno posilovat, ovšem tato brožurka Vám neřekne, jestli to opravdu děláte správně.

Co se s tím dá tedy dělat? Objevte znovu své pánevní dno! Naučíme Vás jej aktivovat a trénovat, abyste se mohla opět bezpečně zasmát či kýchnout, abyste se opět cítila jako žena.

Objednat se

Chcete se po porodu opět cítit jako žena?

Objednat se
Poporodní inkontinence

Čas Cena
60 – 70 minut 1000 – 1100,- Kč